Devolucións
Pode devolver calquera artigo nun prazo de 30 días desde a data de recepción do produto nas mesmas condicións nas que foi enviado. Para isto deberá enviarnos os produtos e o albará de compra de Río 1923 recibido á seguinte dirección:
"Tenda Oficial Celta - Estadio de Balaídos - 36210 Vigo / Pontevedra / España"
Todos os gastos de devolución e reenvío serán responsabilidade do cliente. Recomendámoslle que utilice correo certificado para asegurar a correcta recepción do envío. Unha vez recibida a mercadoría e comprobado o seu estado abonarémoslle na tarxeta coa que realizou a compra o importe correspondente ao produto devolto.
Soamente aceptarase a devolución de produtos personalizados se a personalización é incorrecta desde o momento en que se recibe o pedido, ou se o produto presenta algún defecto.
Unha vez que se haxa impreso un nome ou un número nunha camiseta, non se poderá cambiar nin se poderá solicitar un reembolso, salvo que o produto presente un defecto. O mesmo aplícase se un xogador vaise do club ou cambia o seu número dentro do equipo mentres xoga para o club.
POLÍTICA DE CALIDADE
A súa compra está protexida pola lei relativa á venda de bens de España, que inclúe as regulacións sobre os artigos defectuosos. Isto significa que pode recibir un reembolso se a súa reclamación está xustificada e o defecto non é unha consecuencia dun uso inadecuado do produto ou de calquera outra conduta prexudicial. Seguindo as políticas de calidade do RC Celta, calquera produto que o cliente considere defectuoso debe ser entregado para a súa valoración e, se procede, substituirase por un novo.
Se o seu produto foi comprado nunha tenda física, debe acudir a unha das nosas tendas para que podamos axudarlle. No caso de que o produto fose comprado na nosa tenda en liña (rio1923.gal) e non dispoñer dunha das nosas tendas próximas, deberá presentar unha reclamación tras descubrir o defecto do produto. Recomendámoslle que presente a súa reclamación con moita brevidade. Poderá facelo poñéndose en contacto co noso equipo a través de ecommerce@celta.gal. Cando presente unha reclamación, inclúa tanta información como sexa posible sobre a incidencia, anexe unha foto do artigo e indique o número de pedido.
Lembre que os produtos deben ser enviados nunha embalaxe adecuada e que debe obter un recibo do envío, como proba de que devolveu os artigos. Unha vez revisado o produto e admitido para devolución, en caso de dispoñer de stock, e de ser comprado nunha tenda física, poderase elixir entre un vale por ese importe para o consumo nas nosas tendas ou na súa falta procederase ao reembolso. En caso de non ter stock do devandito produto ou que a compra se haxa realizado de maneira en liña, procederase directamente ao reembolso.
Non se procederá ao reembolso daqueles artigos que:
-Non se compraron nunha Tenda Oficial RC Celta
-Sufrisen danos dunha actividade neglixente
-Danáronse polo seu uso descoidado
-Danos por desgaste natural e que superasen a súa vida útil económica
"Tenda Oficial Celta - Estadio de Balaídos - 36210 Vigo / Pontevedra / España"
Todos os gastos de devolución e reenvío serán responsabilidade do cliente. Recomendámoslle que utilice correo certificado para asegurar a correcta recepción do envío. Unha vez recibida a mercadoría e comprobado o seu estado abonarémoslle na tarxeta coa que realizou a compra o importe correspondente ao produto devolto.
Soamente aceptarase a devolución de produtos personalizados se a personalización é incorrecta desde o momento en que se recibe o pedido, ou se o produto presenta algún defecto.
Unha vez que se haxa impreso un nome ou un número nunha camiseta, non se poderá cambiar nin se poderá solicitar un reembolso, salvo que o produto presente un defecto. O mesmo aplícase se un xogador vaise do club ou cambia o seu número dentro do equipo mentres xoga para o club.
POLÍTICA DE CALIDADE
A súa compra está protexida pola lei relativa á venda de bens de España, que inclúe as regulacións sobre os artigos defectuosos. Isto significa que pode recibir un reembolso se a súa reclamación está xustificada e o defecto non é unha consecuencia dun uso inadecuado do produto ou de calquera outra conduta prexudicial. Seguindo as políticas de calidade do RC Celta, calquera produto que o cliente considere defectuoso debe ser entregado para a súa valoración e, se procede, substituirase por un novo.
Se o seu produto foi comprado nunha tenda física, debe acudir a unha das nosas tendas para que podamos axudarlle. No caso de que o produto fose comprado na nosa tenda en liña (rio1923.gal) e non dispoñer dunha das nosas tendas próximas, deberá presentar unha reclamación tras descubrir o defecto do produto. Recomendámoslle que presente a súa reclamación con moita brevidade. Poderá facelo poñéndose en contacto co noso equipo a través de ecommerce@celta.gal. Cando presente unha reclamación, inclúa tanta información como sexa posible sobre a incidencia, anexe unha foto do artigo e indique o número de pedido.
Lembre que os produtos deben ser enviados nunha embalaxe adecuada e que debe obter un recibo do envío, como proba de que devolveu os artigos. Unha vez revisado o produto e admitido para devolución, en caso de dispoñer de stock, e de ser comprado nunha tenda física, poderase elixir entre un vale por ese importe para o consumo nas nosas tendas ou na súa falta procederase ao reembolso. En caso de non ter stock do devandito produto ou que a compra se haxa realizado de maneira en liña, procederase directamente ao reembolso.
Non se procederá ao reembolso daqueles artigos que:
-Non se compraron nunha Tenda Oficial RC Celta
-Sufrisen danos dunha actividade neglixente
-Danáronse polo seu uso descoidado
-Danos por desgaste natural e que superasen a súa vida útil económica